راهنمای خرید کاندوم های عروسکی

دسته بندي : مباحث رشته ها » مامایی

کاندوم ها انواع مختلفی دارند اما این عرسکی ها طنز زیبایی به رابطه می دهند و اون رو شیرین تر می کنند و چه چیزی بهتر از شیرینی بیشتر در بهترین لحظات زندگی ؟ اگر تا به حال اسم این نوع کاندوم ها به گوشتان خورده است، احتمالا باید برای تان جذاب باشد تا حداقل یک بار در طول عمرتان از کاندوم های فانتزی استفاده کنید. طرح این مدل کاندوم ها فانتزی و کارتونی است و زوجین اغلب برای تنوع بخشیدن به رابطه از کاندوم های عروسکی استفاده می کنند .البته زوجین می توانند از این نوع کاندوم در اولین رابطه ها نیز استفاده کنند تا اگر با پارتنر خودتان غیر خودمانی هستید موجب ایجاد یک حس شادی شود، چرا که حتما بانوان قبل از اولین رابطه احساس ترس و اضطراب را خواهند داشت و استفاده کردن از این نوع کاندوم ها می تواند حس خوبی در آنها ایجاد کند.

کاندوم عروسکی چیست؟

کاندوم های عروسکی با چهره های خندان و با رنگ های گوناگون طراحی می شوند تا موجب خنداندن زوجین حین رابطه شوند. اگر می‌خواهید در اولین روابط خاطره خوبی را ثبت کنید می توانید از این نوع کاندوم ها استفاده کنید و با برقرار کردن یک رابطه خوب ستون های زندگی مشترک تان را محکم کنید.کاندوم های عروسکی، با نام کاندوم فانتزی و فاندوم نیز شناخته می شوند و از این محصولات برای ایجاد حس طراوت و شادابی در رابطه زناشویی استفاده می شود.

ممکن است پس از گذشت سال ها زندگی مشترک، رابطه جنسی برای زوجین خسته کننده شود. در این حالت زوجین می توانند از کاندوم عروسکی یا همان کاندوم های فانتزی استفاده کرده و به رابطه خود تازگی ببخشند. استفاده کردن از این محصول می‌تواند سرگرمی خوبی برایتان حین رابطه فراهم کند.این محصولات مانند سایر کاندوم ها وظیفه اش را به خوبی انجام می دهد، یعنی از انتقال بیماری‌ های مقاربتی و بارداری ناخواسته جلوگیری می کند.

آیا کاندوم عروسکی سفت و سخت است ؟

در نگاه اول به کاندوم احتمالا شاید فکر کنید که بسیار سفت و سخت است و ممکن است برای شریک جنسی تان مشکلاتی را پیش آورد اما باید بدانید عروسکی ها هم مانند سایر کاندوم های معمول در بازار از جنس لاتکس هستند و فقط طراحی متفاوت تری داشته و رنگ آمیزی هستند . به محض کشیدن کاندوم عروسکی روی آلت به نعوظ رسیده خودتان ، کاندوم کاملا کش آمده و مانند سایر کاندوم ها روی آلت کشیده می شود . رنگ آمیزی مربوط به طرح روی کاندوم به میزان نصف اندازه کاندوم است و بعد از نصف اندازه ، رنگ آن شفاف و مانند سایر کاندوم های بازار می شود .

چرا کاندوم فانتزی عروسکی بخریم؟

در محیط زندگی مان عوامل بسیاری وجود دارند که استرس های مختلفی را در ما ایجاد می‌کنند و استرس، اصلی‌ترین بازدارنده روابط جنسی و عاطفی است. انواع کاندوم فانتزی عروسکی با هدف دفع استرس شما حین رابطه جنسی تهیه شده اند. این محصولات می توانند شخصیت و تیپ جدیدی به شما حین رابطه بدهند. اگر همسرتان به شخصیت های کارتونی و انیمیشنی علاقه زیادی دارد، استفاده کردن از کاندوم های عروسکی در رابطه جنسی گزینه بسیار مناسبی برای شما است.
یکی از ویژگی هایی که فقط کاندوم های فانتزی عروسکی دارند حالت فان و فانتزی بودن آنها است که موجب می شود یکنواختی رابطه از بین برود و همچنین می‌ توان گفت این کاندوم ها با طراحی خاصی که دارند مثل کاندوم های خاردار عمل می کنند و با تحریک کلیتوریس و یا نقطه جی در زنان باعث می شوند تا آنان بهتر و قوی تر به ارگاسم برسند. کاندوم های عروسکی یا همان کاندوم های فاندوم مجوز بهداشتی را دارند و استفاده کردن از این محصول هیچ مشکلی را به وجود نمی آورد و می‌ توانید با خیالی راحت و دلی آسوده در رابطه با همسرتان از آن استفاده نمایید. شما با خرید کاندوم عروسکی این پیام را به همسرتان منتقل می کنید که رابطه شما جذابیت بسیار زیادی دارد که باعث شده است به فکر برنامه ریزی برای آن بیافتید و سفارش محصولی برای جذاب تر کردن رابطه کنید . همین اتفاقات به ظاهر کوچک می تواند برای همسرتان شادی و نشاط بالایی را ایجاد کند که باعث قوی تر شدن بنیان خانواده می شود.

خرید کاندوم عروسکی

شاید عده‌ای معتقد باشند فرقی ندارد که از چه نوع کاندوم در رابطه استفاده شود؛ اما لازم به ذکر است که انتخاب نوع کاندوم، امری بسیار مهم برای افزایش دادن لذت جنسی می باشد. کاندوم های عروسکی یکی از انواع کاندوم ها به حساب می آیند که از آن برای تنوع بخشی و دفع استرس حین رابطه استفاده می شود. در هنگام خرید کاندوم عروسکی به تاریخ انقضای آن توجه کنید که نگذشته باشد. در نظر داشته باشید که کاندوم های عروسکی طرح ها و شکل های متفاوتی از قبیل مینیون ، قلبی ، الاغ ، گاو ، بتمن ، سوپر من ، تخم مرغی و ... دارد . پس در حین خریدن اگر نام مدل ذکر نشده بود در توضیحات خریدتان حتما مدل انتخابی خودتان را ذکر کنید. در زیر تصویر برخی مدل های کاندوم عروسکی آورده شده است.

کاندوم عروسکی را می توانید در مناسبت هایی مانند تولد همسرتان طرح قلبی آن را استفاده نمایید. یا در مناسبت هایی که می خواهید همسرتان را بیشتر خوشحال کنید ، حتی در مناسبت هایی مانند روز زن و ... می توانید هدیه شما یک رابطه خاص با همسرتان باشد.

کاندوم عروسکی خنده دار

ادامه نکات خرید کاندوم های عروسکی

اگر تاریخ انقضای کاندوم عروسکی گذشته باشد، کاندوم عروسکی خاصیت خود را از دست داده و می تواند برایتان مشکلاتی را به وجود بیاورد. یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید باید رعایت کنید، توجه کردن به جنس و اورجینال بودن محصول است.
علاوه بر تاریخ انقضا به نوع بسته بندی محصول دقت کنید و علاوه بر آن به مارک صدور گواهینامه بر روی بسته بندی کاندوم عروسکی دقت نمایید. اگر محصول مارک استاندارد داشته باشد یعنی آن محصول آزمایش شده و طبق استاندارد های جهانی درست شده است. البته همان طور که گفته شد به طرحی که می خواهید بخرید هم توجه کنید که همان طرح دلخواه شما باشد.

عده ای به اشتباه به عروسکی ها کاندوم فضایی عروسکی هم می گویند که این نام گذاری اشتباه است و به جهت اینکه هر دو مدل کاندوم عروسکی و خرید انواع کاندوم فضایی از طرح هایی روی خود استفاده می کنند ممکن است غلط انداز باشد اما در مجموع عبارت "کاندوم فضایی عروسکی" اشتباه است و صحیح آن عبارت "کاندوم عروسکی" می باشد.

خرید اینترنتی و آنلاین کاندوم عروسکی (فاندوم)

در گذشته پیدا کردن این نوع کاندوم بسیار کار سختی بود و زوجین نمی توانستند به راحتی به این محصول را به دست آورند، اما امروزه با افزایش امکانات و فروشگاه های محصولات زناشویی، می توانید این محصول را به راحتی و در کمترین مدت زمان ممکن به صورت اینترنتی خریداری کنید. در فروشگاه محصولات جنسی بادبادک  شما می توانید به صورت آنلاین کاندوم عروسکی یا همان فاندوم را سفارش داده و به صورت محرمانه در درب منزل خود تحویل بگیرید.

قیمت کاندوم عروسکی در داروخانه

این روز ها دسترسی یافتن به کاندوم ها کاری بسیار آسان است و هر فردی در کمترین مدت زمان با مراجعه کردن به فروشگاه های محصولات زناشویی یا داروخانه ها می تواند برای خود کاندوم تهیه کند. کاندوم های موجود در بازار محصول یک شرکت نیست بلکه شرکت‌ های مختلفی دست به تولید این محصول زده اند و هر یک با توجه به معیار های خود یک قیمت خاصی برای آن ها تعیین کرده اند.
ضخامت کاندوم از جمله مواردی است که می‌تواند در قیمت محصول تأثیر گذار باشد. در مورد کاندوم های عروسکی نیز با توجه به شکل و طرح آن که خیلی متنوع است یقیناً قیمت های مختلفی وجود خواهد داشت. از آنجایی که این مدل کاندوم فراوانی خاصی ندارد خیلی سخت می توانید آن را در داروخانه ها پیدا کنید.

طرز استفاده کاندوم عروسکی

تفاوتی که این کاندوم با سایر کاندوم های عمومی دارد این است که این کاندوم به صورت تکی است و بایستی پلاستیک دور محفظه نگهدارنده کاندوم را کند ، سپس کاغذ زیر کاندوم را فشار داد و آن را پاره کرد و کاندوم را به آرامی از بسته خارج کرد . کاندوم طول تقریبا مناسبی دارد و البته قابلیت کششی هم دارد که این مورد باعث شده هر سایز آلتی بتواند از این مدل کاندوم استفاده کند.اما در کل نحوه استفاده از کاندوم عروسکی ها مثل سایر مدل های کاندوم هاست ، آن را از بسته خارج کنید و در حالت نعوظ کاندوم را روی آلت خودتان بکشید ، سعی کنید در کنار این کاندوم از روان کننده ها هم استفاده کنید تا رابطه ی بهتری داشته باشید . بعد از استفاده از کاندوم ، ته آن را گره بزنید و داخل دستمال کاغذی بگذارید و آن را در سطل زباله بیاندازید .
از کاندوم سعی کنید در همه رابطه هایتان استفاده کنید تا از انتقال بیماری های مقاربتی همچون ایدز جلوگیری شود. برای جلوگیری کردن از این امر لازم است به طور کاملاً صحیح از کاندوم استفاده کنید. همچنین با استفاده کردن از کاندوم، می توان از بارداری جلوگیری نمود که برای همه عیان است.

نکات مصرف کاندوم عروسکی

نکاتی را هنگام استفاده از کاندوم عروسکی باید رعایت کنید که در این قسمت از مقاله، این موارد شرح داده می شود:
بسته بندی کاندوم عروسکی را به گونه‌ای باز کنید تا کوچک‌ترین آسیبی به آن وارد نشود. روی اغلب کاندوم ها یک جهت نشانه وجود دارد که با ادامه دادن آن می توانید کاندوم را باز نمایید. تاکید می شود هنگام باز کردن  کاندوم ها از دندان هایتان استفاده نکنید؛ زیرا ممکن است کاندوم پاره شده و بعد از ارضا شدن متوجه شوید که مایع منی به داخل واژن ریخته است.البته کاندوم عروسکی بسته بندی متفاوتی دارد و برای این مدل شما باید توجه داشته باشید که با جسم تیزی ته بسته کاندوم را پاره نکنید و دقت داشته باشید که به خود کاندوم آسیبی نرسد. این نکته نیز لازم به ذکر است که هنگام کشیدن کاندوم عروسکی بر روی آلت لازم است، آلت تناسلی مرد کاملاً راست شود و در نعوظ کامل قرار بگیرد.آن را با زور روی آلت خودتان نکشید ، اگر کشیدن کاندوم روی آلت شما خیلی سخت است می توانید کمی روان کننده روی آلت خودتان بمالید تا به راحتی روی آلت کشیده شود ، البته باید در نظر داشته باشید که آنقدر زیاد نباشد که به راحتی کاندوم از آلت شما خارج شود .
پس از رعایت کردن این موارد کاندوم را در قسمت بالایی آلت قرار داده و به آرامی به سمت پایین هدایت کنید، به گونه‌ ای که کاندوم به انتهای آلت بچسبد. اگر بعد از این کار مطمئن نشوید که کاندوم را به درستی بر روی آلت کشیده اید، لازم است آن را در آورده و دوباره انجام دهید و یا از کاندوم دیگری استفاده نمایید. پس از قرار دادن کاندوم بر روی آلت، ژل روان کننده را باز کرده و بر روی آلت بمالید.

مزایای کاندوم عروسکی

جلو گیری کردن از انتقال بیماری های مختلف و علاوه بر آن جلوگیری کردن از بارداری ناخواسته، دو ویژگی مشترک بین همه کاندوم ها است. کاندوم های عروسکی یا همان فانتزی نیز این دو ویژگی را دارند و علاوه بر این موارد، چند مزیت دیگری دارند.
کاندوم های عروسکی سرد مزاجی را در رابطه ها رفع کرده و اشتیاق زیادی برای زوجین حین رابطه ایجاد می کند. کاندوم های عروسکی آلت تناسلی مردان را بزرگ تر نشان می دهد که سبب افزایش اعتماد به نفس در آقایان می شود. با استفاده کردن از کاندوم های عروسکی لذت جنسی حین دخول برای بانوان افزایش می یابد.
با استفاده کردن از این کاندوم ها زوجین به استفاده از کاندوم در حین رابطه عادت می کنند و بروز مشکلات زیادی جلوگیری می شود.

جمع بندی :

سعی کنید در رابطه زناشویی خودتان تفاوت هایی برای عدم یکنواختی در رابطه جنسی ایجاد کنید ، متاسفانه در بسیاری از زوجین دیده می شود که بعد از سال های ابتدای زناشویی دیگر همه چیز طبق عادت جلو می رود . زن و شوهر رابطه را از روی نیاز انجام می دهند و هیچ گونه تنوعی در آن نیست ، اینجا استفاده از محصولاتی مانند کاندوم های فانتزی و سایر محصولاتی که باعث یک احساس جدید و یک فضای متفاوت در رابطه جنسی می شوند می تواند روی جذابیت رابطه جنسی تاثیر گذار باشد .

دسته بندی: مباحث رشته ها » مامایی

تعداد مشاهده: 8020 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

حجم فایل:94 کیلوبایت

 قیمت: 75,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:

    چرا کاندوم فانتزی عروسکی بخریم؟

    در محیط زندگی مان عوامل بسیاری وجود دارند که استرس های مختلفی را در ما ایجاد می‌کنند و استرس، اصلی‌ترین بازدارنده روابط جنسی و عاطفی است. انواع کاندوم فانتزی عروسکی با هدف دفع استرس شما حین رابطه جنسی تهیه شده اند. این محصولات می توانند شخصیت و تیپ جدیدی به شما حین رابطه بدهند. اگر همسرتان به شخصیت های کارتونی و انیمیشنی علاقه زیادی دارد، استفاده کردن از کاندوم های عروسکی در رابطه جنسی گزینه بسیار مناسبی برای شما است.
    یکی از ویژگی هایی که فقط کاندوم های فانتزی عروسکی دارند حالت فان و فانتزی بودن آنها است که موجب می شود یکنواختی رابطه از بین برود و همچنین می‌ توان گفت این کاندوم ها با طراحی خاصی که دارند مثل کاندوم های خاردار عمل می کنند و با تحریک کلیتوریس و یا نقطه جی در زنان باعث می شوند تا آنان بهتر و قوی تر به ارگاسم برسند. کاندوم های عروسکی یا همان کاندوم های فاندوم مجوز بهداشتی را دارند و استفاده کردن از این محصول هیچ مشکلی را به وجود نمی آورد و می‌ توانید با خیالی راحت و دلی آسوده در رابطه با همسرتان از آن استفاده نمایید. شما با خرید کاندوم عروسکی این پیام را به همسرتان منتقل می کنید که رابطه شما جذابیت بسیار زیادی دارد که باعث شده است به فکر برنامه ریزی برای آن بیافتید و سفارش محصولی برای جذاب تر کردن رابطه کنید . همین اتفاقات به ظاهر کوچک می تواند برای همسرتان شادی و نشاط بالایی را ایجاد کند که باعث قوی تر شدن بنیان خانواده می شود.



  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل ورد همین متن