طرح توجيه فني ، مالي و اقتصاديپرواربـندي گوساله

دسته بندي : مباحث رشته ها » پاورپوینت

دانلود ورد با موضوع طرح توجيه فني ، مالي و اقتصاديپرواربـندي گوساله دارای 14 صفحه و با فرمت .doc و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

 

تعداد صفحه : 14 صفحه
فرمت فایل: ورد .doc و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

 

قسمتی از متن نمونه:
خـلاصــه طــرح


موضوع طرح :پروار بندي گوساله

ظرفيت : هفتاد و پنج راس در هر دوره ( يكصد و پنجاه راس در سال )

محل اجراي طرح : قابل اجرا دركليه مناطق كشور 

سرمايه گذاري كـل: 24/820 ميليون ريال

سهم آوردة متقاضي: 24/90 ميليون ريال
سهم تسهيلات: 730 ميليون ريال

دورة بازگشـت سرمايه: 23 ماه

ميزان اشتغال زايي : 11 نفـر






    مقــــدمه :


    نياز انسان به پروتئين موجب شده كه دامهاي اهلي توسط بشر نگهداري و پرورش يافته و بخشي از نياز غذايي وي را تامين نمايند، گرچه در سالهاي اخير جايگزينهايي براي گوشت قرمز معرفي شده وليكن طعم ومزة گوشت كماكان اين محصول را بدون رقيب نگهداشته است. با عنايت به اينكه جمعيت دامي يك كشور  سرمايه ملي محسوب مي گردد تداوم توليد و استفاده صحيح از فراورده هاي آن حياتي مي باشد. بنا بر اين توليد گوشت قرمز بايد چنان باشد كه علاوه بر امكان تداوم توليد، صيــانت از جمعيت دامي كشــور را بعنوان يك سرماية ملي و استفادة بهيــنه از فـرآورده هاي آن را ميســر سازد.

  افزايش جمعيت كشور در سالهاي اخير و به تبع آن افزايش مصرف فرآورده هاي غذايي موجب شده است كه روشهاي سنتي استحـصال مواد غذايي اعم از كشاورزي و دامداري كارآيي خود را از دســـت بدهند. از ســـوي ديــگر با توجه به نياز حيــاتي انســـان به پروتئيـــن وهمچنين سياستهــاي دولت جمهـوري اســلامي مبني بر لزوم خودكفـايي و عدم وابستگـي به بيگانگان در تامين مواد غذايي اساسي مورد نياز شـــهروندان،درگام نخســت و دستـــيابي به بازار هاي خارجي منطـقه اي و فــرا منطـقه اي، در گام بعدي، بكارگيري روشــهاي علمي نوين اهميت روزافــزوني يافته اسـت.

    طرحهاي دامپروري خصوصا پرورش گاو و گوسفند با روشهاي علمي و درقالب واحدهاي صنعتي و نيمه صنعتي موجبات دستيابي به توليد اقتصادي و بهداشتي فراورده هاي دامي را فراهم مي آورد. با اجراي اين گونه طرحها علاوه بر تامين پروتئين دامي جوامع در حال رشد، راندمان توليد افزايش يافته و از امكانات بالقوه و بالفعل محلي و منطقه اي استفاده بهينه به عمل مي آيد مضافاً اينكه باعث ايجاد اشتغال مولد گرديده و سوددهي معقولي را براي سرمايه گذار در پي خواهد داشت. ضمن اينكه اين طرح داراي اين قابليت مي‌باشد كه در قالب تعاوني هاي بانوان به مرحله اجرا درآيد.


دسته بندی: مباحث رشته ها » پاورپوینت

تعداد مشاهده: 2509 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: .doc

تعداد صفحات: 14

حجم فایل:113 کیلوبایت

 قیمت: 69,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    دانلود ورد با موضوع طرح توجيه فني ، مالي و اقتصاديپرواربـندي گوساله دارای 14 صفحه و با فرمت .doc و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد

    تعداد صفحه : 14 صفحه

    فرمت فایل: ورد .doc و قابل ویرایش

    آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس